هشت سوال اصلی که اغلب مشتریان از ما می پرسند؟ شاید سوالات شما هم باشد !

 

1-برای شروع چگونه هماهنگی های لازم را جهت جلسه مشاوره انجام دهیم؟
در ابتدا شما می بایست پرسشنامه و فرم گام 1 و 2 را تکمیل نمایید. پس از بررسی فرم شما همکاران من با شما تماس گرفته و زمان و هزینه جلسه مشاوره را با شما هماهنگ می کنند.
 
2-مدت زمان مشاوره ساعتی و هزینه آن به چه صورت می باشد؟
مشاوره ساعتی به صورت بسته های گوناگون ارائه می گردد و هزینه آن بسته به نوع جلسه متفاوت می باشد.
 
3-چه تعداد افراد می توانند در جلسه مشاوره حضور داشته باشند؟
تعداد شرکنندگان در جلسه از طرف سازمان درخواست کننده از یک تا حداکثر 5 نفر خواهد بود.
 
4-چرا قبل از حضور در جلسه مشاوره فرم مشاوره باید تکمیل شود؟
برای اینکه قبل از جلسه مشاوره تحقیقات و بررسی های لازم پیرامون موضوع جلسه مشاوره صورت گیرد و ایده هایی که در جلسه به شما داده می شود ایده های کارآمدی باشند، بایستی فرم پیش از جلسه مشاوره تکمیل و برای ما ارسال گردد.
 
5-چرا بسیاری از همکاران شما بدون اینکه هزینه ای دریافت کنند در جلسه مشاوره حاضر می شوند؟
از آنجایی که ما برای زمان شما ارزش قائل هستیم قبل از آنکه جلسه مشاوره صورت بگیرد، بررسی و تحقیقاتی درباره درخواست شما با توجه به فرم تکمیل شده، صورت می پذیرد، تا مشاوران با اطلاعات نسبی در جلسه حضور یابند.
 
6-آیا بعد از جلسه مشاوره فایل و برنامه ای از شما دریافت می کنیم؟
بعد از جلسه مشاوره باتوجه به نکاتی که در جلسه بیان می شود، صورت جلسه مشاوره برای شما ارسال می گردد.
 
7-چگونه می توانیم در مدت تعیین شده از شما مشاوره کامل دریافت کنیم و نتیجه مطلوبی از جلسه داشته باشیم؟
قبل از آنکه جلسه مشاوره صورت گیرد به واسطه فرمی که شما برای ما ارسال کرده اید، تحقیقات لازم درباره درخواست ها و نیازهای سازمان شما صورت گرفته است و بر اساس تجربه ها و ایده های موجود، پیشنهادات به صورت حضوری ارائه خواهد شد.
 
8-مشاوره شما به چه صورت می باشد؟
مشاوره به صورت حضوری می باشد که یا در سازمان شما و یا در مجموعه ما تشکیل می گردد.